indicke-konopi

Monday, November 07, 2005

úvaha

Tato úvaha nereprezentuje můj konečný názor - jedná se pouze o nahlédnutí do končin mé duše :-) - podobný dialog s vlastním já jsem prožíval při návratu z orion hall, kdy jsem cestou zpátky prožíval opravdový trip (sílou bych ho přirovnal k jednomu papíru) jako dojezd z extáze. Vše, co mě napadalo mělo své příčiny, o kterých se ovšem zatím nechci rozepisovat.. snad příště :)
Je to hodně napřeskáčku, jednotlivé odstavce nenavazují - prostě je to zrcadlo do mé mysli... chaotické přemýšlení... O čem jsou nepsychedelické drogy? Co nám dávají a co si za to berou? Alkohol, Extáze, Pervitin a tak dále... házím všechno do jednoho pytle? Ale ano, samozřejmě... všechno jsou to látky, které z nás dělají něco jiného než jsme...
Alkohol z nás dělá agresivní idioty, kteří se motají, žvatlají nesmysly a pak zvrací, bolí je hlava a všichni pak machrujem, kolik sme toho vypili - jaký jsem borci. A co éčko?