indicke-konopi

Tuesday, November 15, 2005

Asi ano,

asi tu vedle mne opravdu sedí a jedem spolu domů. Říká mi různé vtipné věci. Neříkám je ale já. Ten dialog není vymyšlený, vůbec si nevymýšlím,co by říkal, kdyby tu byl. On tu je a mluví sám za sebe. To není výplod mé fantazie. On tu sedí a mluví. Tohle bych já nikdy nevymyslel. A směju se Jó, tak tohle sedlo - dobrej fór.
Pak se pomalu probouzím..Sedím ve vlaku sám - naproti mne nějaký voják pomalu usíná. Co ty drogy s náma dělají, proboha? Co mi to dali do tý extáze?!! Tohle jsem nikdy před tím nezažil. Je mi trochu špatně, ale začínám si uvědomovat, že je všechno špatně. To, co se děje by mohlo být pěkný - kdybych ale věděl, že jsem na tripu a byl na to připravený. Ne, ve chvíli kdy musím jednat s realitou - kdy se musím soustředit na to, kdy a jak se dostat domů, kolik na to mám peněz a podobně.
proboha, asi jsem se zbláznil... je to možný. Vždycky jsem to popíral. Říkal jsem všem lidem, že až budou dávat lsd, aby si nemysleli, že se zbláznili nebo otrávili. Že to všechno přejde. Ale tohle? Vždyť já vůbec nevím, co se se mnou děje. Nemohlo mi to opravdu (fyzicky) poškodit mozek? Co v tom bylo? Byl to ten ketamin? Nebo je tohle ta pravá-čistá mdma?
Drogy jsou humus. Dělají z nás blázny, chováme se jak idioti. Nedokážeme se na nic soustředit, nic nedokážem vyřešit. Já jsem se právě zbláznil. Už není cesty zpátky, navěky jsem zabloudil do nekonečných končin mé duše. Již nikdy nebudu normální. Budu pořád myslet takto. Nebudu ničeho schopný a můj život bude jedna velká depka. Chudáci, rodiče. To sou ty zasraný drogy!!!