indicke-konopi

Thursday, January 25, 2007

"Bylo to dvaadvacátého října, kolem deváté hodiny ráno. Zavolali mě ze třídy, že mám v ředitelně návštěvu. Čekali tam na mě dva chlapi v civilu. Ukázali odznak a řekli, že jsou od policie. Odvezli mě na výslech. Tam mi udělali osobní prohlídku. Ptala jsem se, co se děje, o co se jedná. Říkali, že bych to měla vědět sama.

Bavili jsme se takhle asi hodinu. Slyšela jsem věty jako ´hodně rychle si vzpomeň, proč jsi tady, než to začne být špatné´ nebo ´jsi tak arogantní, že nebejt holka, dávno dostaneš přes hubu´. Pak jsem se dozvěděla, že jsem u výslechu kvůli marihuaně. A že u mě na internátu našli trávu. Říkali mi, že pokud nebudu spolupracovat, tak mi ´našijou´ tři roky natvrdo. Za přechovávání, distribuci a propagaci drog. A chtěli hlavně vědět, odkud trávu mám. Řekla jsem jim, že jsem jí koupila v Praze od neznámého muže v podchodu metra. Pak mi dali podepsat protokol a tím všechno skončilo."