indicke-konopi

Friday, August 01, 2008

V rytmu THC
Když T.H.C. v krvi koluje
Nastupuje halucinace mozek nechce do práce
Vibrace po těle jak tě ten špek zhuluje
Špatná orientace Zmatenost se dostavuje
nevíš kam nač Proč s kým zač kudy kam
mam jít s nim, sám nebo radši jointa dám
skunky nastříhám hašiš nahřívám
tabák přimíchám to si dám to vám povídám
po pár po pár po pár po pár šlukách
pošli tu larvu dál sám by si to neutáh
ach všude prach ten model je vrah
situace horší než na newyorský burze krach
ten pocit pocit nezapomenutelnej
ten je nej sem rád když je mi hej
taky s náma dej a budeš veselej
nalož plnej kotel a pak se měj
2 x ref: Když cejtim thc je to jako sen jako sen
tak si dej tak si klidně dej
jedu v rytmu thc a začínam se houpat
pojedu rým dokud mi dým z huby bude stoupat
hulim majk jako by to byl brutální špek
je mi celkem ukradenej následek na venek
se můžu spolehnout musíš se mnou plout
tak si dej ještě jeden čoud ať se můžem hnout
prvotřídní cannabis působí na muj mozek jako lis
dam šota tobě pak ty mě to je kompromis
dokud nezapečeš pojedem v tomhle rytmu
nahoď slovo uvidíš že se okamžitě chytnu
dyž mam jointa v hubě pak pořádně žiju
moje tahy většinou končí skoro v deliriu
na zákony chčiju klidně budu renegát
mě de vo to abych moch špeka dát a dalších
padesát dokud budu moc na svých nohách stát
nemůžeš mi brát to co mám strašně rád!!!
2 x ref:
Tak si klidně dej ty co nechtěj na ty ser
Budˇv pohodě na lehkou váhu všechno ber
Buď rád že žiješ naplno si život užívej
A kecy wod nehulících klidně přehlížej
a co zákony A co paragrafy
Když zakazujou mrskat sou to hloupý krafy
nepomůžou grafy woni newí jak to chodí
atˇto zkusí neopustí ať nás nechaj my sme mladý hraví
kurva konopí nás baví víc než maso kraví
je to ale nezajímá woni sou tady ty pravý
co rozhodujou co smíš a co ne
likvidace zbytečná my se radši zhůlíme!!