indicke-konopi

Thursday, August 07, 2008

Mlať skinheada do hlavy
Jdu si takhle ulicí koukam co se děje
vůbec nic mě netrápí v těle THC mě hřeje
walkman hraje hudba proniká do mý hlavy
pohodovej rytmus sleduju tady ty davy
lidíííí co wokolo me chodííí
nic nevidíííí co si myslim nepochopííííí
takže s chutí budu v klidu žádný depky
to sem si myslel než sem potkal holý lebky
Posranej nácek přímo do vočí mu civim
Posranej nácek ptá se čemu se já divim
Posranej nácek má pevný boty bombra
Posranej nácek v křížovce wopak dobra
Takovýho wobra potkat není radno
Rozbitýmu xichtu nikdy neunikneš snadno
Ale já na něj seru radši únikovou cestu volim
Plešatejch zmrdů tak těch se já fakt bojim
Ref: Mlať skinheada do hlavy (4)
Tak pocem skíííne ty si mi ale kus
Vola tak hola hej dohola si vlasy dej
Nečekej a už bombra zapínej
Kanady a maskáče nezapomínej
V těch si přeci zlej to je to co si chtěl
Ukázat všem že si nikdy na víc neměl
Tak nech mě bejt tak nech me bejt
Z idiotů jako seš ty chce se mi blejt
Já ti seru na ňákou bílou sílu
Vidim jinak beru lidi co sou v míru
Radši ubalim špek ve víru myšlenek
Než nutit někoho aby si na kolena klek
Posranej nácek má strach když sám je
Posranej nácek radši do držky mu dáme
Posranej nácek prázdná hlava velký svaly
Posranej nácek parazit mezi námi
REF: Mlať skinheada do hlavy (4)
Nácku seru na tebe i na tvou tlustou mámu
Já se domů vracim k ránu pálim špeky mrdam vlaky
Seš proti radši vem saky paky a táhni
Seš womezenej retard tak do svědomí sáhni
swině, kryple, plešoune zmrdanej
Si myslíš že si nej rasově čistej ha
nebuď směšnej co je na tom
když je někdo teplej, černej, nebo zhulenej, hej ?
Poď blíže dám ti tagga na záda v podobě hákovýho kříže
chcípneš v díře za to že mlátííš lidi kvůli víře
wo čistotě rasy asi si z prasete máš stejně krásy
prohrál si už nás to nebaví 21 století
pro nácky prokletí tohle smetí za mříže poletí
moje pěst vyletí na tvuj xicht doletí
Posranej nácek je ten největší toy
Posranej nácek už dávno prohrál svůj boj
REF: Mlať skinheada do hlavy
Zařvi si to je toy Držku mu rozbý
S takovym náckem nesmíš se srát
Napal ho pěstí k zemi ho dobý
Přišla ta chvíle tak začni se prát