indicke-konopi

Saturday, October 21, 2006

Mrva

viz hnůj. Též zastaralý pejorativní termín označující udavače.

Kolík byl kupodivu střízlivý. Přisedl k nám ke stolu a rozpačitě, omluvně vysvětloval. Tónem, který žebronil o pomoc, slitování, pochopení, omluvu, odpuštění, a možná panáka. Očička těkala po místnosti.

"Prostě jsem se ožral. Ukradl jsem Pavlíně klíče a vykradl klub. V úterý mě chytli a vyslýchali kvůli tomu. Ve středu ráno přijeli znovu. Tentokrát kvůli drogám.

Ptali se, jestli se v klubu kouří tráva. Řekl jsem, že jo. A jestli se tam prodávají tvrdý drogy. Tak jsem jim pověděl, že nevím, ale že je to možný. A řekl jsem jim, že se kouří před klubem. A že vzadu bývá uzavřená společnost.

Ty sám kouříš?

Ano, ale nepěstuji.

Od koho bereš trávu?

Já jim řekl, že ode všech, když si někdo zapálí. Ale nikoho jsem neprásknul - policie říkala, že už to dávno ví. Věděli i to, že kouří i Šárka, která není plnoletá, tak jsem jim řekl, že je to pravda.