indicke-konopi

Sunday, October 29, 2006

PRÁŠEK

Nevím, proč za námi přišel. Snad už potřeboval o své profesi mluvit, nebo se těšil, až uvidí článek v Reflexu a jen on bude vědět, že se píše o něm. Kromě svého jména a identity nám řekl všechny podrobnosti o tom, jak v Mnichově prodává kokain.



Kolik ti je a jak jsi se k tomu dostal?

Emigroval jsem v pětaosmdesátém, bylo mi osmnáct. Živil jsem se, jak se dalo. A jak jsem se rozkoukal, tak jsem pochopil, že se spousta Čechů v Německu živí právě tímhle. Já podnikal v nejrůznějších oborech, někdy to neslo, někdy ne. Pak mi dal kamarád, taky emigrant z Československa, tip. Kde nakoupit ve velkém. Tak jsem začal.

Takže: Kde nakoupit ve velkém a kde vzít na ten první nákup peníze?

Musíš mít známé. Můj kamarád měl tehdy velice dobrý zdroj - přes Holandsko. A samozřejmě přes Československo. V Holandsku se koupil kokain v balíčku - tak čtyři sta gramů - a převezl do Prahy. Letecky. Z Prahy do Německa po silnici nebo vlakem. Odkud přicházel do Holandska, nevím, ale bylo to velice kvalitní zboží. Také byl poměrně drahý - tak stopadesát marek za gram. Byl hrudkovitý, "kamenný". To je velice oblíbené, protože když máš kokain úplně sypký, práškovitý, existuje vždycky podezření, že je příliš ředěný.