indicke-konopi

Tuesday, October 31, 2006

Proč se zboží převáželo přes Československo?

Hranice mezi Německem a Holandskem je mnohem lépe hlídaná - co se týče drog. Z Československa se dá převézt cokoliv.

Ještě jsi neřekl, kde vzít peníze na první velkou dodávku...

Nepotřebuješ je. Když chceš, dá ti dodavatel zboží do komise. Pak chce ale za gram mnohem víc. Já jsem tak také začínal - koupil jsem totiž za šedesát osm tisíc marek auto, kamarád mi ho úplně zrušil a ono nebylo pojištěné. Takže jsem byl na suchu.

Za kolik prodáváš gram?

Záleží, jak kdy a jak komu. Tak za dvě stě, dvěstěpadesát. Když si číšník v baru vezme pět dávek - aby mohl nabídnout svým stálým hostům - tak je to za dvě stě. Po jedné je to dražší. Samozřejmě, také neprodávám celý gram. Nejčastěji nuladevítky. Jsou pro stálejší zákazníky. To, že chybí desetina gramu, se nedá poznat. Pokud prodávám holce, kterou uvidím za čtvrt roku, dám jí nula osmičku. Samozřejmě ředěného.