indicke-konopi

Friday, November 17, 2006

Samozřejmě - v odborném tisku se občas objevilo:

...K zahájení nadace pro podporu a prevenci léčby drogových závislostí a AIDS uspořádali v Lucerně nevídaný hudební maratón, při kterém se nad diváky vznášel oblak marihuanového dýmu.

...I naše studentská mládež se v době pražského jara seznámila s básníkem Guinsbergem, a nosila tohoto věčně zfetovaného, ušmudlaného hastroše na ramenou jako krále majálesu...

Prof. MUDr. Vladimír Študent, DrSc.,

Zpravotnické noviny

S panem profesorem jsem dělal rozhovor. Při polemice o legálním prodeji marihuany mě zarazila jeho věta: "Proč sem zavádět další drogu?" Zarazilo mě to, protože mám za to, že zde marihuana už prakticky všude JE.

Požádal jsem o upřesnění - kolik z lidí, se kterými se prof. Študent stýká, kouří marihuanu. "Nikdo." Z lidí, které jsem vídal já, ji mohli kouřit VŠICHNI. Neznamená to, že ji všichni kouřili - jenom ti, co chtěli. Ale dostupná byla prakticky pro každého. Už v devadesátém.