indicke-konopi

Thursday, November 02, 2006

Ředí všichni. Většinou práškovým cukrem. Dává se v poměru 1:4. Já jsem ale objevil zlepšovák. Ředím práškem, který používají zubaři na umrtvování zubů. Tím se dá ředit i v poměru 1:1. Samozřejmě ho vozím z Prahy, kde mi ho dodává známý zubař. Musí ho nějak vykazovat, takže mě to také něco stojí.

Jaký máš zisk na gramu?

To záleží na mnoha věcech. Především - za kolik koupím. V současné době mám nový zdroj, ze kterého je sice trochu horší, ale levnější zboží. Také z Československa. Platím za gram tak sto třicet. Když naředím a odpočítám náklady s cestami, mám na gramu sedmdesát až sto marek.

Kolik gramů prodáš měsíčně?

Tak jeden pytlík od dodavatele, těch čtyři sta gramů. To je množství asi jako sáček se sádrou.

Mluvil jsi o novém zdroji. Odkud?