indicke-konopi

Monday, March 19, 2007

Jaká je vaše odborná příprava v oboru?

Měli bychom rozlišit, jestli se ptáte na drogovou problematiku jako celek. To je velmi široký a neurčitý pojem. Nebo zda se ptáte na mou odbornou způsobilost vykonávat funkci generálního sekretáře protidrogové komise. To jsou různé pojmy. Jestliže budu pracovat jako primář psychiatrické léčebny, měla bych mít asi jinou aprobaci než v momentě, kdy pracuji jako generální sekretář meziresortní protidrogové komise. Zeptat se obecně, jakou mám specializaci ve vztahu k drogám, je strašně zjednodušující. Droga není jen substance.

Neptal jsem se, jestli fetujete - měl jsem na mysli odbornou vyspělost.

Dohodněme se na tom, že odpovídám na otázku z odborné způsobilosti na funkci generálního sekretáře protidrogové komise, a ne drogám. Co se týká mé odborné způsobilosti: Mám fakultu dětského lékařství a působila jsem deset let jako dětský a dorostový lékař. V tomto oboru už samozřejmě určité preventivní aktivity ve vztahu ke zdravému způsobu života, k závislostem a škodlivým látkám jako je kouření, alkohol a tyhle věci...