indicke-konopi

Wednesday, March 07, 2007

Vzal jsem dvě vrchovaté hrsti suchých spodních listů a mnul je v dlaních. Za chvíli byla hotová hromádka - dobrých pět gramů. Pečlivě jsem vybral "klacky" a jemnou drť nacpal do Buddhy. Když byla dutina plná udusané marihuany, pevně jsem jí utěsnil tampónem ze zmuchlaného toaletního papíru. A zalil voskem. Pak druhou vrstvu papíru. Vosk. A nechat zatuhnout.

Nakonec jsem zarovnal dno - opět špachtlí - a přelepil kolečkem silného, ručního, orientálně působícího papíru. Dýnko. Když vše pěkně proschlo, dřel jsem chvíli spodek sošky o zamaštěnou spodní stranu hrnce, ve kterém vařím Kačence maso. Nebyl jsem spokojen - pořád to vypadalo moc nově. Tak jsem dýnko sošky očoudil svíčkou a opatlal parafinem a olejem na svícení. A poslal Jirkovi sošku poštou...

O týden později. Do kanceláře ředitele městské policie v Liberci jsme vpadli s televizním štábem. Hned první moment nám padla do oka soška Buddhy stojící nenápadně v jedné vitrině. Měl jsem samozřejmě připravenou záminku, jak se k sošce dostat. "Takové sošky sbírám! Mohu se podívat, pane řediteli???" - nebo něco v tom smyslu. Nečekal jsem na svolení ředitele Vacka a vitrinu otevřel. Vzal jsem sošku do ruky a obrátil jí vzhůru nohama. Spodek byl přelepený papírem, pod kterým mohlo něco být!!

"Něco v tom je!" zvolal jsem směrem k řediteli. Udělal jsem dva kroky, položil sošku před něj na psací stůl a z kapsy vytáhl předem připravený kapesní nůž. "Zkuste se podívat dovnitř!!! " Ředitel Vacek pobledl, se zjevnou nechutí dvakrát zaryl do papírového dna sošky a pak ji postavil na stůl. Zavrtěl hlavou. "Já to otevírat nebudu!!!" Věděl jsem, proč se mu do toho nechce... Tak jsem uchopil do jedné ruky sošku, do druhé nůž a strhl papír na dně. UVNITŘ BYLA MARIHUANA! V PRACOVNĚ POLICEJNÍHO ŘEDITELI NALEZL NÁŠ ŠTÁB DROGY!!! ČTĚTE SERIÁL NA CIZÍ PRDEL!!!