indicke-konopi

Sunday, June 17, 2007

Otevřeně, upřímně a čestně!!!

Státní zástupce Prouza mi v úvodu našeho rozhovoru sdělí, že na mě nemá čas. Usmlouvám to tedy na tři otázky. Je přípustná kritika státního orgánu či státního úředníka? Pan státní zástupce přisvědčí, že ano. Jaká forma kritiky je tedy přípustná? Pan státní zástupce chvíli vysvětluje, že to není jeho starost, naopak jeho starostí je dohlížet na to, aby ta forma nebyla nepřípustná. A že to, co Tomáš Koudela řekl, nepřípustné je. A nevysvětlí proč. Ptám se tedy ještě jednou, co by podle pana státního zástupce směl Koudela říct. Státní zástupce neodpoví.

Takže třetí otázka - zda se jej osobně dotýká onen výrok o komunistických pohrobcích. Pan státní zástupce moje podezření důrazně vyvrátí, že se jej podobný výrok Rozhodně a v Žádném Případě Vůbec Nedotýká.

Tak se položím ještě jednu otázku nad domluvený počet. Jestli byl pan státní zástupce v KSČ. Dozvím se, že pan státní zástupce není povinnen mi na tuto otázku odpovědět. Poté jsem vykázán s tím, že pan státní zástupce již nemá více času.