indicke-konopi

Saturday, April 26, 2008

tohle se mi moc nepozdava. Kazda rostl. ma 20 chromozomu ve svy DNA. Z toho jsou 2 chromozomy (par) pohlavni. Samec ma phl.chromozomy XY a samicka XX. V pylu nebo vajicku u blizny je uz ovsem jen 10 chromozomu a jen jeden pohlavni. - z toho vyplyva, ze k tvorbe seminka - nove rostliny se musi sloucit 10 chromozomu od samce i samice aby vznikly pary nutne pro existenci DNA. Takze pri opyleni se bud spoji pohlavni chromozomy X a X a bude to holka, nebo Y a X a bude to kluk. Tohle je optimalni prubeh. Cannabis ma ale dost sklony k hybridizaci sve DNA, konkretne pohlavniho paru. Takze casto dela blbinky (vlivem kvality prostredi) a vytvori si triploidni strukturu a ma pohlavni chromozomy XXY coz se projevi jako hermafrodit.
Ale nesouhlasim s tim, ze konopi je hermafrodit - tedy jednodoma rostlina. Konopi je dvoudoma rostlina. Hermafroditni kytka je v podstate mutant.
Kief