indicke-konopi

Thursday, March 22, 2007

Mohla byste konkretizovat?

Spolupracovala jsem se Zdravotnickými novinami - v oblasti kouření, alkoholu, spolupracovala jsem s původně Zemědělskými, dnes Zemskými novinami, přispívala jsem do Blesku... Publikovala jsem ve snaze poučit veřejnost přijatelným způsobem, to znamená ne jazykem odborníka, ale jazykem člověka, který je zvyklý komunikovat s rodiči. Tento kanál nepovažuji za méněcenný. Odborné publikace jsou v podstatě bezvýznamné pro práci s dětmi ve školách, pro práci s rodiči.

Mohla byste, prosím, uvést počet stáží na odborných pracovištích libovolného protidrogového typu?

To znamená počet stáží v Drop In, K-centru, detoxu nebo někde jinde? Ne, nebyla jsem na odborných stážích tohoto typu. Byla jsem na odborných stážích, které se týkaly organizace a řízení zdravotnictví, preventivní péče o děti. Neustále mluvím o jiné etáži. Nepracovala jsem s drogou na úrovni poradny, ale na úrovni koncepční a teoretické, to znamená řídící.

Kde?

Byla jsem ve Světové zdravotnické organizaci v Ženevě. Na pobytu, který se týkal zdravotních systémů a preventivní péče o děti. Tam drogy patří, jsou výseč, ne jediný problém. Patří k celému balíku koncepční práce, která se vztahuje k řídící funkci ve zdravotnictví.