indicke-konopi

Wednesday, March 21, 2007

skáču do řeči) Mohla byste konkretizovat?

Působila jsem jako dorostový lékař - šlo o aktivity preventivního charakteru, to znamená přednášková činnost o drogách, povídání si s rodiči během ordinační doby... Tehdy se samozřejmě setkáváte s tím, že je dítě napadeno nějakým sociálně negativním zdravotním jevem, třeba kuřáctvím. Což už patří samozřejmě do problematiky závislostí, do drogové problematiky. Drogy nejsou jen kokain, marihuana a heroin. Drogy patří do oblasti závislostí a závislosti už mají další plné spektrum, takže to vynechám a posunu se.

Mohla byste se, prosím, pohybovat v těch jednotkách, které jsou obvyklé při posuzování odborné vyspělosti v civilizovaném světě? Počet publikací v odborném tisku?

Já se do tohoto nenechám natlačit. Vy pořád manipulujete rozhovor k tomu, jaký já jsem odborník na drogy. Já tady nesedím jako odborník na drogy. To si hájím a na tom si trvám. Takže...

(skáču do řeči) A kolik máte odborných publikací z protidrogové problematiky v odborném tisku?

Publikace nemám. Publikace o drogách v odborném tisku nemám. V tisku jsem uplatňovala spíš články určené veřejnosti, to znamená směrem k primární prevenci. Spolupracovala jsem s některými novinami, kterým jsem přispívala v oblasti primární prevence, směřované na děti.