indicke-konopi

Saturday, May 05, 2007

"A nechtěla by ses někdy přijít ke mě domů podívat na fotky z Indie?" optal jsem se nevtíravě v momentě, kdy se Vlasta napil. "To je skvělý nápad!" zajásala dívka. "Pojeďme tedy!" zavelel Kotouček.

Mejdan probíhal velmi noblesně. Hovořili jsme o životě, filosofii, hudbě, a pak i o politice. Ve tři ráno dívka Kotoučka odvážela (jsem přesvědčen, že opravdu k jeho manželce). Loučili jsme se a z ní vypadlo: "Jsem šťastná, že jsem mohla poznat českého politika..." Díval jsem se na ní a věděl, že to není zdvořilost - myslela to vážně.

Nechci přeceňovat soudnost té dívky - ostatně o mě si myslí, že jsem buddhistický mnich. V průběhu večera jsem si však uvědomil, že - kdybych Vlastu viděl poprvé - tak mu to žeru taky. Myslím, že jeho šance dostat se do Senátu jsou mizivé. Vím však jistě, že JE TO POLITIK.