indicke-konopi

Thursday, November 23, 2006

Koncert se chýlil ke konci. Psí vojáci, Jasná páka. A finále - Jim Čert. Everybody smoking marihuana. Zpívala s ním Jasná páka a celý sál. Včetně muže se studenýma očima. Pak tradiční nával u šatny.

Jako řadový divák mohu konstatovat, že pro moje oči a uši byl koncert výjimečný. Nejen svou grandiózností, ale i naprosto klidným průběhem a bohužel i značným nedostatkem drog.

M j tehdejší kolega z Reflexu Pavel Vojíř obcházel učinkující s diktafonem a vyptával se jich, kolik toho za život vykouřili:

Igor Chaun, režisér: Na koncert jsem přišel proto, abych vylezl z ulity a hned v šatně se mě jakýsi chlapec zeptal, jestli nemám něco ke kouření... Co se drog týče - není to moje parketa. Já mám dost problémů sám se sebou a kdybych si je měl komplikovat ještě drogama, neudělal bych asi vůbec nic.