indicke-konopi

Saturday, March 24, 2007

Mohla byste konkretizovat tu stáž?

Pracoviště, osobnost, délka pobytu, úkol...

To bych si musela připravit...

Vy nevíte, kde a u koho jste byla na stáži?

Nerada bych tato údaje poskytovala, aniž bych je předem ověřila v diáři. Byl to týdenní pobyt ve Švýcarsku na WHO v Ženevě. Věnoval se mi pan doktor Rys(?).

Kolik podobných pobytů bylo?

Dohodněme se, že vám to připravím do nějaké rešerše. Teď bych nechtěla tyhle údaje uvádět. Je to pět let, a já za tu dobu postoupila někam jinam. Jestli se můžeme o něčem bavit, tak je to o primární prevenci. V žádném případě se nenechám vmanipulovat do toho, že nejsem odborník na drogy. Nikdy jsem to ani neprohlašovala. Také jsem nebyla přijatá jako odborník na drogy. Přišla jsem proto, že byl sekretariát v havarijním stavu, a byl tady potřebný úředník, který umí státní správu. S tím, že jde o první fázi, kterou je třeba pokrýt.

V tomto momentě začala paní doktorka jevit v řeči známky silné emoční destabilizace. Přestože již některá prohlášení z počátku rozhovoru postrádají jakýkoliv smysl (např. prohlášení "Drogy patří do oblasti závislostí a závislosti už mají další plné spektrum, takže to vynechám a posunu se"), nyní se merito rozhovoru ztrácí kontinuálně. Čtenáři se omlouvám, ale nebylo v mých silách vymoci srozumitelné odpovědi ani na poměrně nenáročné otázky.