indicke-konopi

Sunday, March 25, 2007

Tady nejde o drogy jako o substráty, tady je to charakteru ryze státního. Jestli vám někdo podsouvá, že tady nějaký odborník má nějaké kompetence...

Buďte, prosím, tak hodná a važte slova. Beru velmi negativně, když mě kdokoliv tvrdí, že mě někdo cosi podsouvá. Jsem svéprávný subjekt zvyklý používat vlastní hlavu, paní doktorko.

Proto jsem vás také přijala, zajímají mě odlišné názory.

Byla jste tedy přijata jako odborník na státní správu...

Byla jsem přijata jako generální sekretář meziresortní protidrogové komise, ne jako odborník na drogy. Trvám na tom, že tento termín je zavádějící.

Mechanismy vašeho přijetí...

Na to se musíte zeptat někoho jiného. Já jsem pouze přijala nabídku překlenout toto velmi těžké období. Vím, že kolem odvolání generálního sekretáře bylo mnoho emocí, proto jsem věděla, že to nebude snadné. Bylo však nutné, aby sem přišel člověk, který bude pokračovat v práci. Měla jsem weekend na rozmyšlenou, v pondělí jsem přišla a řekla, že místo přijímám. Další mechanismu... Nevím, jaký máte na mysli.