indicke-konopi

Sunday, March 25, 2007

Výběrové řízení.

Neproběhlo, protože bylo třeba tento post obsadit akutně.

(O několik dní dříve paní doktorka Millerová v pořadu "21"

(ČT 2) ovšem pronesla: "Zúčastnila jsem se konkursu na magistrátu, kde byli zástupci jednotlivých resortů a ministerstev. Konkurs jsem vyhrála." Paní doktorka ovšem v televizi neřekla, že NEŠLO O KONKURS DO FUNKCE, KTEROU NYNÍ ZASTÁVÁ. Což nelze nazvat jinak než cíleným klamáním veřejnosti.)

Jestli výběrové řízení měl proběhnout nebo ne... Shodněme se na tom, že to není můj problém a k ničemu mě to nezavazuje. Výběrové řízení můžeme dělat, ale tohle je funkce jmenovaná, a na tu se obvykle výběrové řízení obvykle nedělá.

Váš předchůdce jím procházel asi půl roku.

Nejsem si jistá, že je tato inoformace přesná.

Je.

Držme to, že se nebudeme bavit o mém předchůdci. Nechci ho napadat a nemám s ním nic společného. Myslím si, že byl přijat podobně. Navíc to pro mě není závazné.

Co?

To, jakým způsobem proběhlo výběrové řízení mého předchůdce, mě nezavazovalo, jestli mám nebo nemám nabídku (rozuměj funkce) přijmout.

Ne? Ani mravně?

Všechny jmenované funkce se nevybírají standardním způsobem. Prostě když je člověk potřeba, tak se vybere ten, kdo je ochoten. Kolik je lidí, kteří jsou ochotní si sem sednout? Lidí, kteří jsou kritičtí, kteří mají x stanovisek, a někdo jim nabídne, aby si do toho horkého křesla sedli... Pak ta ochota není tak veliká. Ono je to s tou mravností trošku na obě strany. To bych také považovala za mravnost.

Paní doktorko, tato všeobecná prohlášení já nebudu v rozhovoru používat. Pojďme se vrátit...

(tentokrát skáče do řeči paní generální sekretářka) Domluvme se na tom, že ta všeobecná prohlášení jsou pro mě důležitá. Jestliže to pro vás není cenný materiál, tak nemá cenu, abychom pokračovali.

Všeobecná prohlášení skutečně důležitá nejsou.

Tak potom, jestli pro vás tato kategorie mých prohlášení je nedůležitá, vy se mě zeptáte, jestli to považuju za mravné, a když se vám pokouším vyložit, co je pro mě mravnost, tak mi řeknete, že to není důležité...