indicke-konopi

Sunday, November 26, 2006

Jan Chudomel tiskový mluvčí OH: Hodně.

David Černý, výtvarník: To se dá těžko spočíst, protože já si pamatuju vždycky jenom tu první... Ale nepoužívám to denně, protože jsem jinak nekouřící a bolí mě po tom hlava.
Opravdu nejsem zastánce nějakého názoru a sem jsem přišel proto, že nevím, kde jinde bych ty lidi potkal. Telefony nefungujou, hospody jsou drahý a tady jsou všichni...
Mimochodem už jsi jedl salát? Z výtvarného hlediska mi tam sice chybí trochu modré barvy, ale jinak je to skvělé...
Dáša a Ivan Havlovi: Vykouřila jsem nějaké marihuanové cigarety, ale nebylo jich za život mnoho...
Já to vím přesně, bylo jich pět a vykouřil jsem je v USA.
Ariana Shametti, herečka,moderátorka koncertu: V životě jsem vykouřila dvě marihuanové cigarety.
Jim Čert: Kdyby najednou shořely všechny marihuanový cigára, který jsem v životě vykouřil, byl by to slušnej oblak...