indicke-konopi

Tuesday, March 27, 2007

CANNABIS CUP 96

Seděli jsme večer před zahájením soutěže doma u pořadatele a probírali detaily. Byt byl zařízený jako byt mladých lidí, co začínají z mála, ale nejsou ochotní zajet do kolejí sektortelevizesedacísoupravakariérasekretářky. Kus po kuse budují domov a pomalu vytvářejí cosi neopakovatelného, intimního a velmi osobního. Sedělo v něm osm lidí - užší team pořadatelů. Až na paní domu a přítelkyni jednoho z přítomných samí muži.

"Do (dejme tomu) Travařovic pojedeme asi v deset ráno." pronesl jeden Pořadatel. "Já nechci vědět, jak se to tam jmenuje! " zaprotestoval jsem hlasitě. "Nelahozeves. Křesomyslice. Nepomuk. Hořesedly." opáčil duchovní otec soutěže - Producent. Z čehož jsem poznal, že akci pořádá člověk, který o drogách - či lépe řečeno o trávě - ví své, neboť zkouřená mysl není schopna ukládat do paměti selektivně a já díky jeho promluvě o dvě minuty později nevěděl, kam že to zítra v deset máme vlastně jet.

Pak si vzal zpět slovo Pořadatel: "Připravíme dům, já tam pojedu už brzo ráno zapnout topení, a tak kolem čtvrté odpoledne může začít soutěž. Nevíme, kolik přijede lidí. Ale pár vzorků už pěstitelé poslali a několik soutěžících je místních, takže bude přihlášených nejméně deset modelů."

Pak ubalil dalšího jointa. Kolovaly celou dobu a bylo poznat, že jejich autoři - pěstitelé jsou na svoje výpěstky hrdí. Naprosto jiný přístup než v Praze, kde mají návštěvníci klubů spíše "něco na hulení". Zde jsme kouřili konkrétní vzorky s vlastním jménem a autor obvykle před zapálením krátce popsal, z jakého osiva je tráva vypěstována a jaké má specifika.

"O akci se ví asi měsíc - ale vše je samozřejmě ilegální, informace se šíří neformálními kanály, a tak vůbec nemáme představu o počtu účastníků." pronesl Producent.

Pak ubalil jointa z materiálu, který jsem nekouřil ani v Indii. Chvíli sedíme a já vidím Zlatou Prahu. "Co to bylo?"